Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
- Úvod
- Reklamačný poriadok
Reklamačné podmienky
Na zakúpený produkt sa vzťahuje reklamačná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia a vyplatenia produktu kupujúcim.
Kupujúci je povinný pred prvým použitím výrobku si naštudovať priložené inštrukcie, a v súlade s pokynmi s produktom zaobchádzať.
Predávajúci zodpovedá za prípadné chyby produktu a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku.
Počas reklamačnej doby 24 mesiacov budú všetky reklamované nedostatky a chyby odstránené bezplatne.
Vybavením reklamácie je odovzdanie opraveného produktu, vrátenie kúpnej ceny, vyplatenie primeranej zľavy, písomná výzva na prevzatie plnenia, alebo odôvodnené zamietnutie.
Reklamácia sa nevzťahuje na chyby:
- spôsobené nešetrným zaobchádzaním, nesprávnym ošetrovaním alebo mechanickým poškodením produktu
- nadmerným zaťažovaním produktu
- násilného poškodenia
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením materiálu
- zafarbením pri nevhodnej kombinácii odevu a doplnku
- znečistením v dôsledku zanedbania údržby
- používaním v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa bežne používa
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy, úpravy)
- vonkajšími vplyvmi, ako napr. náraz, pád
- mechanickým poškodením - roztrhnutie, prerezanie, nadmerné zaťaženie, tepelné poškodenie, neúmerné fyzické zaobchádzanie a pod.
Adresa pre vybavenie reklamácie
Kupujúci je povinný produkt určený k reklamácii dostatočne a bezpečne zabaliť, aby počas prepravy neprišlo k poškodeniu a pred odoslaním informovať e-mailom na archas.info@gmail.com o skutočnosti, že odosiela produkt na reklamáciu. Zásielku neposielajte na dobierku.
Spolu s vyplneným reklamačným protokolom je potrebné zaslať zásielku na adresu:
Klaudia Bogyai
Bratislavská 77/45
931 01 Šamorín
Formulár na stiahnutie nájdete TU: